Veebipood rota.ee
Lehekülje omanik / haldur:
Rota OÜ
Papiniidu 37c, Pärnu
Reg. nr 10373877
e-post: info@rota.ee
Tellimuse vormistamine
Tellimuse koostamiseks valige toodete alt soovitud kaubad, märkige kogus ja lisage need ostukorvi. Ostukorvi sisu vaatamiseks valige “Vaata ostukorvi”. Seal on võimalus vajadusel muuta või kustutada ostukorvi sisu. Kui olete kõik vajalikud tooted ostukorvi lisanud, saate vormistada tellimuse. Selleks täitke ära vajalikud väljad. Kontrollige oma sisestatud andmeid ja vajutage nuppu “esita tellimus”. Kauba eest saab tasuda pangalinki kasutades. Aksepteeritav valuuta on euro.
Toodete eest on võimalik tasuda järgmisi pangakanaleid kasutades:
Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
Rota OÜ on kliendi isikuandmete vastutav töötleja. Rota OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.”Tarneaeg ja transport
Kaupa tarnime Eesti piires. Tarneaeg on 3-4 päeva.
Nädalavahetusel tellitud tooted postitatakse esmaspäeval. Kui tarne peaks mingil põhjusel viibima, teavitame teid sellest kindlasti.
Kauba kättetoimetamine toimub Venipak kulleri vahendusel. Venipak kulleriga tellijad saavad kauba kätte üldjuhul 3 tööpäeva jooksul peale arve tasumist. Juhul, kui 7 päeva möödudes ei ole teile pakiteadet tulnud, võtke meiega koheselt ühendust!
Kauba tagastamine ja garantii
Kasutajal on õigus tellitud kaubad tagastada kaupmehele 14 päeva jooksul alates kaupade kättesaamisest.
Euroopa Liidu eeskirjade kohaselt peab kaupleja ostetud kauba parandama, ümber vahetama, hüvitama või alandama selle hinda, kui selgub, et kaup on defektne või ei näe välja või ei toimi nii, nagu reklaamitud.
Kui ostsite kauba internetist või mujalt kui kauplusest (telefoni-, posti- või rändmüügi teel), on teil samuti õigus ost tühistada ja saata kaup 14 päeva jooksul mis tahes põhjusel ja ilma põhjendamata tagasi.
Kaupade tagastamiseks võtke palun meiga ühendust meiliaadressil info@rota.ee Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud (vastavalt EV VÕS-le). Kauba eest tasutud summa ja postikulud kanname teie kontole tagasi 5 tööpäeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@rota.ee või helistada telefonil:+372 512 8138
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada veebilehel www.komisjon.ee.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.